Reklamace
Zde najdete krok po kroku návod, jak reklamovat zboží nakoupené na našem eshopu:
1. V prvé řadě nám je líto, pokud máte problém se zbožím zakoupeným na našem eshopu. Do nabídky se snažíme zahrnovat jen ty nejkvalitnější produkty a věřte nám, že reklamací máme naprosté minimum. Vlastně spíš skoro žádné! O to víc nás mrzí, že vy jste zrovna ta statistická výjimka :).
2. Pro vytvoření reklamace prosím vyplňte tento formulář. Do 3 pracovních dnů se vám ozveme zpátky, nejpozději na konci pracovního týdne, kdy reklamace došla. Buďte proto prosím trpěliví :).
3. Pokud má dojít k vrácení peněz anebo výměně za nový kus, tak bude potřeba zaslat váš poškozený produkt na naší adresu. Pro zaslání zboží zpátky vám vygenerujeme štítek, který nalepíte na balík a ten odnesete na podací místo Zásilkovny. Jen upozorňujeme, že ne všechny pobočky Zásilkovny jsou zároveň podacím místem (i když většina je). Jejich seznam najdete na oficiálních stránkách Zásilkovny.
4. Prosím neposílejte zboží zpátky aniž byste nám o tom dali vědět. Zbytečně tím komplikujete a prodlužujete celý proces reklamace či vrácení zboží ve lhůtě 14 dní. Dále prosíme, abyste prosím balíky neposílali na adresu sídla firmy.
5. O průběhu celého procesu vás budeme informovat emailem či telefonicky. V případě jakýchkoliv nejasností nás neváhejte kontaktovat. A nebojte se, reklamaci vyřešíme k vaší plné spokojenosti! :)